اضافه کردن فن دوم برای کولر

سوال

سلام دوستان، اضافه کردن فن دوم برای بهتر کردن کولر پراید جواب میده؟؟؟ من اصلا از کولر راضی نیستم
راهنمایی کنید لطفا

در حال بررسی 0
کاربر1 3 سال 3 پاسخ ها 2447 دیده شده 0

پاسخ ها ( ۳ )

  1. اگه فن های خودرو درست تعبیه شده باشه انچنان انتظار نباید از فن اضافی داشت
    کولر اگه درست باشه و قوی باشه و خوب شارژ باشه و کمپرسور خوب باشه
    کار خودشو میکنه
    مثلا یکی از دوستان تیباسوارمون از نظر من کولرشون یه موردی داره … یا خوب شارژ نیست یا کمپرسور موردی داره
    خوب میگن سرد نمیکنه
    ایشون فنم گذاشتن و بازم گلایه دارن
    من ماشینم فن اضافه هم گذاشته نشده
    سینوزیت میگیری اگه دقایقی روشن باشه …
    باید حتما کمش کنی.
    تیبا خودش ۲ فن داره
    میشه ۱ فن دیگر هم گذاشت.
    اما اثر مثبت شاید داشته باشه …
    اما خود ماشینم فن هاش درست تعبیه شدن
    اگه کولر اوکی باشه نیازی به فن دیگه نداره
    اگر هم کولر مورد و مشکل داشته باشه
    با این کار مشکل حل نمیشه

  2. منم پراید دارم . در حال حرکت هیچ ماشینی مشکل کولر نداره به شرط اینکه سیستم کولر استاندارد کارخانه اش سالم باشه . مشکل زمانی پیش میاد که تو ترافیک گیر می کنی و حرکتت صفر میشه یا حرکتت لاکپشتیه . در این جور موارد ماشین های با رادیاتور کولر بزرگ کم نمیارن چون گاز کولر فرصت زیادی برای خنک شدن داره ( اکثر ماشین خارجیا ) اما ماشینی مثل پراید چون رادیاتورش کوچیکه زیاد گازش خنک نمی شه و بادش نم نم گرم میشه . تنها راه قویتر کردن پراید خنک کردن رادیاتوره کولرشه . یه عده ای فن اضافه می زارن که قطعا تاثیر داره اما باید ببینی تاثیرش به صرفه هست یا نه . یه عده ای دوش میزارن ( یعنی یه دبه آب میزارن جعبه یا جای دیگه و با یه پمپ شیشه شور وشلنگ تا جلو رادیاتور میارن و اون جلو یه لوله مسی میزارن و با میخ یا سر مته ریز سوراخ میکنن و آبو میپاشن رو رادیاتور کولر ) که به نظر بنده این تاثیرش بیشتره اما نکته داره . اگه بلد نباشی دوشتو کجا بزاری آبو میپاشی و موتور فن کولر به فنا می دی یا آب میره سر شمع ها و ریپ میزنی . یه حالت دیگم هست که خیلی تخصصی تره که از المان های خنک کننده رو رادیاتور استفاده کنی که این هم هزینش زیاده هم خیلی تخصصیه نصبش که کار افراد عادی نیست. ( المان خنک کننده یه قطعه الکترونیکیه که وقتی به برق ۱۲ میزنی یه ورش سرد میشه و یه طرف دیگش داغ . جستجو کنید بهتر میفهمید ) . یه راه دیگم داره ک رادیاتور کولرو عوض کنید و بزرگتر جاش بندازین تا خنک تر بشه که اینم لازمش هزینه زیاد و یه استادکار صافکار فنی لازمه این کاره . حالا هر کدومو دوست داشتی و توان مالیشو داشتی انجام بده . درآخرم بگم که درسته پول بنز میدین اونا بهتون پراید میدن اما شما از پرایدتون انتظار امکانات بنز رو نداشته باشین . (مردم مظلوم ایران ) .

  3. منم پراید دارم . در حال حرکت هیچ ماشینی مشکل کولر نداره به شرط اینکه سیستم کولر استاندارد کارخانه اش سالم باشه . مشکل زمانی پیش میاد که تو ترافیک گیر می کنی و حرکتت صفر میشه یا حرکتت لاکپشتیه . در این جور موارد ماشین های با رادیاتور کولر بزرگ کم نمیارن چون گاز کولر فرصت زیادی برای خنک شدن داره ( اکثر ماشین خارجیا ) اما ماشینی مثل پراید چون رادیاتورش کوچیکه زیاد گازش خنک نمی شه و بادش نم نم گرم میشه . تنها راه قویتر کردن پراید خنک کردن رادیاتوره کولرشه . یه عده ای فن اضافه می زارن که قطعا تاثیر داره اما باید ببینی تاثیرش به صرفه هست یا نه . یه عده ای دوش میزارن ( یعنی یه دبه آب میزارن جعبه یا جای دیگه و با یه پمپ شیشه شور وشلنگ تا جلو رادیاتور میارن و اون جلو یه لوله مسی میزارن و با میخ یا سر مته ریز سوراخ میکنن و آبو میپاشن رو رادیاتور کولر ) که به نظر بنده این تاثیرش بیشتره اما نکته داره . اگه بلد نباشی دوشتو کجا بزاری آبو میپاشی و موتور فن کولر به فنا می دی یا آب میره سر شمع ها و ریپ میزنی . یه حالت دیگم هست که خیلی تخصصی تره که از المان های خنک کننده رو رادیاتور استفاده کنی که این هم هزینش زیاده هم خیلی تخصصیه نصبش که کار افراد عادی نیست. ( المان خنک کننده یه قطعه الکترونیکیه که وقتی به برق ۱۲ میزنی یه ورش سرد میشه و یه طرف دیگش داغ . جستجو کنید بهتر میفهمید ) . یه راه دیگم داره ک رادیاتور کولرو عوض کنید و بزرگتر جاش بندازین تا خنک تر بشه که اینم لازمش هزینه زیاد و یه استادکار صافکار فنی لازمه این کاره . حالا هر کدومو دوست داشتی و توان مالیشو داشتی انجام بده . درآخرم بگم که درسته پول بنز میدین اونا بهتون پراید میدن اما شما از پرایدتون انتظار امکانات بنز رو نداشته باشین . (مردم مظلوم ایران ) .

ارسال یک پاسخ